2015. június 1., hétfő

Májusi book haul

Ebben a hónapban kicsit túlzásba vittem a könyvvásárlást. Az előző hónapok könyvesbolt és webáruház kerülése miatt, nem vettem szinte semmit, és ennek örömére ebben a hónapban megajándékoztam magam néhány könyvvel. Mint később kiderült, kicsit többel, mint szerettem volna :D Összesen 30 könyvvel bővült a könyvespolcom - igen, igen tudom, ez bőven felér azzal a 3 hónapos önmegtartóztatással - DE!!! nem bántam meg. :D 


Mivel kicsit hosszú lenne, minden könyvet kiírni ide, ezért inkább csak a molyos karcomat linkelem, amit ITT tudtok megnézni. :) Plusz, ami akkor még nem volt, az Tara Sivec- Csábítások és csemegék c. könyve, amiről már ITT tudtok is véleményt olvasni :) 


Nalini sorozataira a könyvtündéres akció keretén belül tudtam lecsapni, elég kedvező áron, a 7 könyv volt összesen 6.000 Ft, ami valljuk be, elég jó ár két ilyen sorozatért. :D 








Ward sorozatát egyik kedves moly-társamtól sikerült megvennem, bár kicsit hiányosan, de előbb-utóbb a többi rész is a kezem közé fog kerülni :) 




A Bane-krónikák néhány részét, Flat out Matt-et és a Fallen in Love-ot a Könyvtársaságtól szereztem be nagyon jó áron, úgy emlékszem 5.200 Ft volt az összes, kemény borítóval. 




A Könyvmolyképzőtől sikerült beszereznem a Démon és a Papnőt, amit már régóta szerettem volna megkaparintani, Sinner-t, World after-t, Callie, Kayden és a megváltást, és igaz azt nem tőlük rendeltem, de a Csábítások és csemegéket. plusz megérkezett a Maximos rendelésem is, így már teljes az Elakadó lélegzet (Csak lélegezz!) trilógiám, és Az örző (A Sötétség és Fény angyalai) trilógiám. Be kell, hogy valljam a Maximos borítokkal most nem vagyok megelégedve, talána  Boldogító lélegzetre még azt lehet mondani, hogy szép, bár lehetett volna jobban is megcsinálni, de Az éden borítója szerintem szörnyűre sikeredett. :( A CBA-ban pedig ráleltem a Tiszták-ra :D 




A következő hónapokban pedig tényleg visszafogom magam :$ 





Kitti Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése