2015. június 1., hétfő

Jennifer L. Armentorut - Origin - Luxen 4.

Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.
Katy számára csak a túlélés marad.Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.Együtt maradnak egyáltalán?

Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?

KiadóKönyvmolyképző, 2014
Oldalak száma: 432
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Besorolás: Fantasy
ISBN: 9789633992128
A könyv kapható kartonáltan és keménytáblásan



Már hónapokkal ezelőtt sikerült elolvasnom, de az az igazság, hogy elfelejtettem, hogy félbe hagytam ezt a posztot, de szerencsére most észrevettem :D Mint mindenki, én is nagyon vártam már a Luxen sorozat következő részét, és már még jobban várom az ez utánit. Szerencsére nemsokára itt a könyvhét, és már elő is rendeltem az Opposition-t. ;) De ne ugrojunk előre, még csak az Originnél tartunk. :) 
Mindenki Toth Pepéhez társítja Daemon-t, a borítón is ő díszeleg (bár a magyar borító címének a színe hagy némi kifogást de mindegy), de az én képzeletemben mindig Nick Bateman jelenik meg, hát ki Ő, ha nem egy Félisten? :D Khmmm, ne kalandozzunk :$ Nem tudtam mit várjak ettől a résztől, hisz Jennifer annyi mindent megbonyolít, annyi biztos, hogy nagyok voltak az elvárásaim, mint mindenkinek, és el kell, hogy mondjam, hogy még többet is kaptam, mint amire számítottam. Egy pörgős, megunhatatlan, letehetetlen könyvet kaptunk ismét, amit nem lehet nem szeretni. 
A könyvbe ITT tudtok beleolvasni. 


Néhány szó a történetről...


Nagyon sok rész miatt lehettünk szomorúak
Persze vannak, akiktől fájdalmas búcsút kellett vennünk, de azért a legjobbak életben maradtak :) 
A történet persze ott kezdődik, ahol az előző befejeződött, DE Daemon szemszögéből is megismerhetünk mindent, hogy mi történik kint, és mi történik bent a Daedalusnál. Nem sok titkot árulok el azzal, hogy Daemonnak sikerül bejutni, és Katyvel is sikerül neki találkozni, bent pedig együtt próbálják elviselni a szenvedéseket. A folyamatos kísérletezés, tesztelés és küzdelem persze mindkettőjükből kiszívja az energiát, de a végsőkig kitartanak, míg meg nem tudják a titkot, és azt, amit a Daedalus valójában szeretne. Ezután persze fenekestül felfordul minden, kiderül, hogy a Daedaluson belül is vannak olyanok, akik mellettük állnak, és mindent megtesznek a kijutásuk érdekében. Nem egyszerű feladat, de nem kivitelezhetetlen... 
És hogy mit jelent ez esetben az Origin? Hát most nem egy követ...


Pozitívumok:


Megszokhattuk Jennifertől, hogy elég izgalmas sztorit rak össze minden könyvében, és most sem maradtunk események nélkül. Tele volt izgalommal az egész, és Katy és Daemon kapcsolata is egyre mélyebb lesz - nem mintha eddig nem lett volna mély, de akkor inkább úgy mondom, hogy bensőségesebb. 


Negatívumok:


Nem igazán tudok negatívumot írni, talán csak annyit, hogy olyanok is meghaltak, akikre nem számítottam, és szerintem lehetett volna még szerepük a könyvben. 
Na és persze az a szokásos függővég, amitől tépem a hajam, bár így lehet jobban várom a következő részt. 


Szereplők:


Néhány "új" szereplővel bővült ez a rész, vagy csak nagyon keveset szerepeltek az előző részekben, és inkább őket szeretném kiemelni. 

Luc-ot már az előző részben is megismerhettük, de csak nagyon felületesen. Most kicsit több dolgot megtudunk róla. Nekem nagyon pozitív szereplő volt, én nagyon szerettem. Gyerek még, épp ezért nagyon sok dolgot elpoénkodik, és bármennyire is üldözik, ennek ellenére még próbálja élvezni az életet. Egyik kedvenc karakterem lett. 

Paris: nagyon megkedveltem, elég jó szerepeket kapott, és nem fogok spoilerezni. :D Párom húgával sokáig veszekedtünk, hogy ő fiú-e vagy lány, és lehet elsiklottam pont afelett a rész felett, amikor mondták, hogy milyen nemű is ő (szerintem fiú :$ ), szóval aki tudja, az nyugodtan megírhatja. :D 

Archer: nagyon a szívemhez nőtt, egyik kedvenc szereplőm lett, nagyon vicces és mindig próbálja oldani a hangulatot. Bár kicsit meglepett az ő titka (nem spoilerezek, aki véletlen még nem olvasta, az majd megtudja), de valami hasonlóra lehetett számítani. 

Hunter: még nem sok mindent tudunk róla, de úgy érzem ez változni fog, és nagyon érdekelnek az ő szemszögéből is a dolgok. Igaz itt negatív szerepet kap, de van egy olyan érzésem, hogy kedvelni fogom (bár ez lehet változni fog :'D )

Bethany: igaz ő nem új szereplő, de sokkal többet szerepelt ebben a részben, mint a többiben, bár így sem nyújtott valami sokat. Többnyire visszahúzódó, csendes lány, de amit a végén megtudunk... Áhh... Az az igazság, hogy a történet vége felé kezdtem egyre jobban nem bírni őt, mert Dawsonnal együtt elég érdekesen viselkedtek. Remélem a következő részben visszatér a szimpátia, de most nekem túl sok volt belőle.






Nem tudom mit lehetne írni a következő könyvről, hisz nincs olyan ember - kivéve persze, aki nem olvas, nem tetszik neki a sorozat, azt sem tudja mi ez - aki ne várná a folytatást. És persze a nagy kérdés: a Luxenek tényleg el akarják pusztítani a világot? 





Pontszám: 5/5 
Kedvenc szereplő: Daemon, Katy, Luc, Archer
Kedvenc jelenet: amikor először találkoznak Katy "cellájában"
Negatívum: túl sok jó szereplő lett oda...
Borító: 5/4

Kitti Instagram

2 megjegyzés:

  1. Haha :'D tényleg hajtépős, arcbőrlevakarós a vége :D szörnyűséges.. Viszoont.. Paris úgy emlékszem hímnemű luxen egyened :D ééés.. nekem Daemon képében egy másik félisten jelent meg lelki szemeim előtt :D túl lelkes voltam azthiszem :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is férfira emlékszem :D áhh nekem Nick marad az örök kedvenc :D

      Törlés