2014. november 23., vasárnap

Elkezdődött...

Sziasztok!

A nevem Kitti, 21 éves szegedi könyvmoly vagyok.
Nagyon rég óta gondolkoztam már azon, hogy csinálok egy könyves blogot, ahol megosztom a véleményem veletek az elolvasott könyveimről, és segítek nektek dönteni, hogy érdemes-e elolvasni a könyvet vagy sem, de eddig semmi értelmes "címet" sem tudtam kitalálni és ezért halogattam, de most már ITT VAGYOK!!!! :) Mivel ezt a bejegyzést még nem fogja sok ember olvasni, ezért nem is erőltetem meg magam :D
Gondolkozom, hogy csinálok pár vlog bejegyzést is, de ehhez még nagyon sok erőt kell vennem magamon, ugyanis nem szeretem magam visszanézni videóban, de a cél érdekében bármit :)
Az a baj, hogy mivel nagyon kevés időm van olvasni az egyetemi tanulmányaim miatt, ezért havonta 3-4 könyvet olvasok csak, és sokkal több a könyvet szerzek be, mint amennyit el tudnék olvasni, általában 15-30 könyvnél meg sem állok :D
Eddig moly.hu-n voltam nagyon aktív, így ITT a link, ha kíváncsiak lennétek az ottani tevékenységeimre :)
Egyenlőre ennyit osztanék meg, most pedig elkezdem szépítgetni az oldalt :) Igyekszem esztétikussá alakítani a kinézetet, de jó munkához idő kell... :D Ha kész lesz jelentkezem :)

Addig is további szép napot nektek!

Kitti

1 megjegyzés:

  1. TIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER
    TIPSTER citizen super titanium armor DIPSTER titanium pipes DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER titanium mig 170 DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER titanium damascus knives DIPSTER DIPSTER titanium element DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER DIPSTER

    VálaszTörlés